Sivut

sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Ystäväkirjan täyttäminen




Nimi: Gill's Big Mac, mut mua kutsutaan nimellä Petu
Ikä: 7 kuukautta!
Kansalaisuus: Minussa on suomalaisuutta ja ruotsalaisuutta, mutta suomalainen olen
Sisarukset: Mulla on 5 muuta sisaruksia, heitä kaikkia olisi huippua nähdä taas joskus!
Väri: Olen aikast blondi!
Mistä pidän: Ruoka on mun rakkaus!
Mistä en todella pidä: En tykkää, kun korviani putsataan.  
Lempiruoka: Tykkään ihan kaikesta ruuasta, mitä on minulle annettu. Ainoa asia, minkä olen itse sylkenyt pois suusta on matolääke! YÄK!
Harrastukset: Syöminen, nukkuminen, tavaroiden kantaminen
Lempikouluaine: Leikkitunti! Leikkiminen on ihan parasta.
Isona minusta tulee: MIES! Komeee sellainen!
Parhaat kaverit: olen kyllä sellainen kaikkien kaveri-tyyppi, paras kaverini on Dina
Hartain toiveeni: että on aina kivaa ja kaikki hyvin
Mottosi: "Hyvä ruoka, parempi mieli" sopii mulle hyvin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti